ثبت‌نام بیش از ۴ هزار زائر و مجاور در طرح تابستانی «شمیم تلاوت رضوی» برنامه‌های متنوع حرم مطهر رضوی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب قرآن؛ چراغ روشن و رهنما در تاریکی دنیا اجرای طرح ملی «شهید رئیسی؛ تربیت کادر نوجوانان» در مشهد افزایش ظرفیت فضای باغ اردوگاه «خاتون» برای میزبانی از خانواده‌ها تله تقلیل‌گرایی و رویکرد شناختی در مطالعه دین تولیت آستان قدس رضوی در آئین دومین کنگره جهانی شهدای مقاومت در حرم امام‌رضا (ع): مبارزه با مستکبران، آموزه مکتب اهل‌بیت (ع) است خدمت‌رسانی ۵۵۰ خادم حرم امام‌رضا(ع) در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ آیت‌الله علم‌الهدی: حضور مردم در انتخابات، نشانه پایمردی ملت پای کار انقلاب است | ملت ایران، صاحب بصیرت است تولیت آستان قدس رضوی رأی خود را در صندوق انداخت (۸ تیر ۱۴۰۳) | حجت‌الاسلام مروی: ملت ایران شایسته خدمت عزتمندانه است آغاز فرایند اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و تصاویر همسر شهید رئیسی: مردم با بصیرت می‌توانند اقامه عدل کنند+ویدئو تدریس حضرت آیت‌الله سبحانی در مدرسه تابستانی «دارالعلم» درباره جواد اسدا... زاده یکی از شهدای مشهدی بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی عبدی صالح که زینت مجتهدین بود بررسی سیره اخلاقی موسی‌بن‌جعفر(ع)| فقیر نواز و گره‌گشا، امام هفتم شیعیان
سرخط خبرها

تولیت آستان قدس رضوی رأی خود را در صندوق انداخت (۸ تیر ۱۴۰۳) | حجت‌الاسلام مروی: ملت ایران شایسته خدمت عزتمندانه است

  • کد خبر: ۲۳۶۰۶۱
  • ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
تولیت آستان قدس رضوی رأی خود را در صندوق انداخت (۸ تیر ۱۴۰۳) | حجت‌الاسلام مروی: ملت ایران شایسته خدمت عزتمندانه است
تولیت آستان قدس رضوی امروز (۸ تیر ۱۴۰۳)، رأی خود را در صندوق انداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، تولیت آستان قدس رضوی، روز جمعه در جریان انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، با حضور در یکی از شعب اخذ رأی در حرم مطهر رضوی، رأی خود را به صندوق انداخت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، در جریان شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، در مدرسه علمیه میرزاجعفر حرم مطهر رضوی گفت: قبل از اینکه صحبت خود را عرض کنم، نمی‌توانم تأسف خود را از برگزاری انتخابات زودهنگام که به‌خاطر شهادت رئیس‌جمهور عزیز و بزرگوار ما صورت گرفته است، پنهان کنم.

وی افزود: راضی به رضای خداوند متعال هستیم و ان‌شاءالله آنچه خیر و نیکی هست، خداوند متعال برای این ملت مقرر بفرماید.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: نکته نخست اینکه این انتخابات‌ها در ایران، میراث امام بزرگوار ما و امام راحل ماست. البته نه اینکه امام(ره) حق انتخاب را به مردم اعطا کرد. حق انتخاب را خداوند به مردم اعطا کرده است و انقلاب اسلامی به‌رهبری امام‌خمینی(ره) این حق غصب‌شده و سرقت‌شده توسط حاکمان ظالم و ستمگر را، به مردم برگرداند.

وی تأکید کرد: این حق خدادادی است و خدا این را به بندگانش عطا فرموده که برای سرنوشت و آینده و کشور خود حق انتخاب داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی در ادامه گفت: از سوی دیگر، جامعه زنده و بانشاط و پرتحرک، جامعه‌ای است که از حقوق خود، چه حقوق شخصی و فردی و چه مهم‌تر از آن حقوق ملی دفاع کند. جامعه‌ای که از حقوق خود استفاده نمی‌کند یا دفاع نمی‌کند و بهره نمی‌برد، آن جامعه خود را دچار خودمردگی کرده است.

وی افزود: این در شأن ملت بزرگ ایران نیست که دچار خودمردگی شود. مردم عزیز ما با حضور در انتخابات، نشاط و شور و حیات ملی را به دنیا منتقل می‌کنند و اینکه گفته می‌شود رأی یک نفر اثری ندارد، صحیح نیست.

تولیت آستان قدس رضوی تأکید کرد: رأی هر فرد، به اندازه خودش بر آینده و نشاط و پویایی جامعه و کشور تأثیرگذار است و این را باید قدر بدانیم. با شرکت در انتخابات، حیات و نشاط را به جامعه خود منتقل می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شخص محترمی که نامش از درون صندوق بیرون می‌آید، رئیس‌جمهور منتخب ملت است و باید این فرصت را غنیمت بداند که همان‌گونه‌که رئیس‌جمهور شهید خدمت کرد و برای خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناخت، به مردم خدمت کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی افزود: رئیس‌جمهور منتخب باید این را فرصت بداند و با خدمت هرچه‌بهتر به مردم، برای داشتن زندگی بهتر و رفاه بیشتر آن‌ها تلاش کند.

وی تأکید کرد: مردم ایران شایسته بهترین خدمت‌ها هستند. اما باید بدانیم مردم ایران مردم عزیز و عزتمندی هستند و هر خدمتی نمی‌پذیرند. خدمت به مردم باید از رهگذر عزت باشد، نه از رهگذر و موضع خفت و خواری. ملت ایران ملت سربلند و عزیز و شایسته خدمت عزتمندانه هستند. این خدمت عزتمندانه هم فقط از رهگذر توجه و اهتمام جدی به ارزش‌ها و شعار‌ها و ملاک‌های انقلاب اسلامی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->